سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرور ابری چیه و چه مزایایی برای ما داره ؟

سرور ابری چیه ؟ 

سرور ابری یاcloud server      ی اصطلاحیه که امروزه خیلی اسمش به گوشمون میخوره،ممکنه شما اطلاعات زیادی در مورد سرور ابری ویژگی های اون و خدمات سرور ابری نداشته باشین. شما با انتخاب سرور ابری می تونید، تا حد زیادی توی هزینه های خودتون صرفه جویی کنین.

 Cloud server  یا سرور ابری تقریبا مثل سرور مجازیه،  با این تفاوت که اطلاعات اون قابل کنترلن اونم از راه دور .  کاربر با استفاده از سرور ابری و بدون نیاز به سخت افزار قوی  میتونه به سرورش دسترسی پیدا کنه و اونو مدیریت و کنترل کنه.

چند نوع ابر داریم ؟

ابرها به چهار نوع تقسیم میشن البته از نظر زیرساختی :

 

ابر اختصاصی

ابر عمومی

ابر ترکیبی

ابر اجتماعی

 

مزایای سرور ابری چیه ؟

اینجا مزایای ذخیره سازی ابری را براتون توضیح میدیم

 مدیریت خارج از سایت

مسئولیت نگهداری و محافظت از داده هایی که شما ذخیره کردین به عهده ی  شرکتیه ارائه دهنده ی زیرساخته. این باعث میشه که وظیفه ذخیره سازی مث تهیه کنترل و نصب به عهده شما و کارکنانتان نباشه

بالا رفتن سرعت اجرا

استفاده ازسرور ابری باعث می شه که در روند تنظیم و ذخیره سازی شما سرعت بخشیده بشه. با سرور ابری، بسته به میزان ظرفیت، می تونید سرویس را تهیه کنیدو ظرف چند ساعت از اون استفاده کنید.

مقرون به صرفه بودن سرور ابری

 شما فقط هزینه ظرفیتی را که استفاده کردین پرداخت می کنین. در نتیجه به سازمان شما این امکان را می ده تا هزینه های ذخیره سازی ابری را به عنوان هزینه عملیاتی مداوم در نظر بگیره. تا بخواهین متحمل پرداخت هزینه های زیاد، سرمایه گذاری در این زمینه و در نظر گرفتن پیامد های مالیاتی بشین. در نتیجه خریر سرور ابری برای شما مقرون به صرفه تموم میشه.

انعطاف و مقیاس پذیری در سرور ابری

تداوم کسب و کار

نصب و راه اندازی آسان

قابل اعتماد بودن سرور ابری